Η Nessa διατηρεί έναν πολύ επιτυχημένο λογαριασμό στο Instagram αφιερωμένο στο ευ ζην και το fitness.

Στο προφίλ της πρωταγωνιστούν ιδιαίτερες συνταγές, μυστικά διατροφής αλλά και οι δικές της εξομολογήσεις όσον αφορά στο πώς κατάφερε να απαλλαγεί από τα περιττά κιλά που την ταλαιπωρούσαν χρόνια.

Όπως αποκάλυψε, δυσκολευόταν πολύ να αποκτήσει το κορμί των ονείρων της, καθώς ακολουθούσε τον λάθος δρόμο: Αυτό της διατροφής χωρίς πρόγραμμα και των στερήσεων.

Και ενώ η συμβουλή που λαμβάνουν οι περισσότεροι που επιθυμούν να χάσουν βάρος είναι να μειώσουν τις θερμίδες που καταναλώνουν, ο γυμναστής της Nessa τη συμβούλευσε να… τις αυξήσει!

«Όταν ο γυμναστής μου μού είπε ότι έπρεπε να καταναλώνω 2.000 με 2.200 θερμίδες ημερησίως, δεν το πίστευα. Δεν έτρωγα καλά μέχρι τότε. Πρωινό δεν έτρωγα σχεδόν ποτέ. Ήμουν μονίμως στρεσαρισμένη στη δουλειά και ξεχνούσα να φάω. Επέστρεφα στο σπίτι στις 18:00 ή στις 19:00 και ήμουν τόσο πεινασμένη που έτρωγα ό,τι έβρισκα μπροστά μου. Κάτι γρήγορο και ανθυγιεινό. Μου άρεσαν οι μακαρονάδες, οι πίτσες και τα burgers.

Έπειτα έτρωγα κατά κανόνα κάτι γλυκό. Τις περισσότερες ημέρες κατανάλωνα περίπου 1.600 θερμίδες. Τα Σαββατοκύριακα, δεν έτρωγα μεσημεριανό για να τρώω το βράδυ, πιστεύοντας ότι έτσι κρατούσα τις ισορροπίες. Κρέας με πατάτες, μακαρόνια με σάλτσα, γλυκό. Όταν έβγαινα έξω έτρωγα πάντα πρώτο πιάτο, κυρίως πιάτο και επιδόρπιο», λέει η ίδια.

Ούσα φανερά απογοητευμένη από τα αποτελέσματα που δεν έβλεπε ποτέ στο σώμα της, αποφάσισε να πει το «ναι» στο πρόγραμμα του γυμναστή της.

Δες κι αυτό: Οι celebrities το λατρεύουν! Αυτό το vegan πρωτεϊνούχο smoothie με καφέ θα σου αλλάξει τα πρωινά

Έτσι, αγάπησε τα καλά λιπαρά, την πρωτεΐνη και τις φυτικές ίνες, ενώ ξεκίνησε να τρώει κάθε τρεις με τέσσερις ώρες και να μην πέφτει για ύπνο χωρίς να έχει λάβει 2.200 θερμίδες μέσα στην ημέρα.

Το πρωινό της το έτρωγε καθημερινά στις 07:00 το πρωί. Το πιάτο της αποτελούνταν από φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης, αυγά στραπατσάδα και βραστά λαχανικά. Τα επόμενά της γεύματα τα λάμβανε στις 10:00, στις 13:και στις 16:00, ενώ το βραδινό της το απολάμβανε έως τις 20:00.

Ανάμεσα στις επιτρεπτές» τροφές τις οποίες μοίραζε στα γεύματά της όπως επιθυμούσε, ήταν τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, το ψητό κοτόπουλο, η γαλοπούλα, η κινόα, οι γλυκοπατάτες, το μοσχαρίσιο κρέας, ο σολομός, το αβοκάντο και πολλές ακόμα που ανήκουν στην κατηγορία των θρεπτικών και απαραίτητων για την καλή λειτουργία του οργανισμού.

Φυσικά, αν επιθυμούσε κάποιο αλμυρό σνακ ή γλυκό, μπορούσε να ενδώσει αλλά πάντα με μέτρο.

Η ίδια, εξακολουθεί να εμπιστεύεται τις συμβουλές του γυμναστή της, με τα αποτελέσματα να είναι ορατά στο κορμί της.

Λογικό να αποτελεί έμπνευση για όλες εμάς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *