Λίγες ημέρες απομένουν για τη Black Friday 2019, η οποία πέφτει φέτος στις 29 Νοεμβρίου, ενώ στις 2 Δεκεμβρίου είναι η «Cyber Monday».

Η Black Friday 2019 με τις μεγάλες προσφορές που θα διαρκέσουν ένα 24ωρο καταφτάνει και τα καταστήματα ετοιμάζονται πυρετωδώς για την 29η Νοεμβρίου, τη «Μαύρη Παρασκευή» των εκπτώσεων, που καθιερώνεται τα τελευταία χρόνια και στην ελληνική αγορά.

Στο μεταξύ, το εορταστικό ωράριο των εμπορικών καταστημάτων θα ξεκινήσει στις 12 Δεκεμβρίου, θα είναι συνεχές και υπάρχει πρόβλεψη για λειτουργία των καταστημάτων τρεις Κυριακές.

Την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020 προτείνεται, όπως παραδοσιακά και εθιμικά γίνεται, τα καταστήματα λιανικού εμπορίου να παραμείνουν κλειστά.

Πιο αναλυτικά το προτεινόμενο ωράριο από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, έχει ως εξής:

  •     Πέμπτη 12/12/2019 09.00 – 21.00
  •     Παρασκευή ‪13/12/2019 ‪09.00 – 21.00
  •     Σάββατο 14/12/2019 ‪09.00 – 16.00
  •     Κυριακή ‪15/12/2019 ‪11.00 – 16.00
  •     Δευτέρα 16/12/2019 09.00 – 18.00
  •     Τρίτη 17/12/2019 ‪09.00 – 21.00
  •     Τετάρτη ‪18/12/2019 ‪09.00 – 21.00
  •     Πέμπτη 19/12/2019 ‪09.00 – 21.00
  •     Παρασκευή ‪20/12/2019 09.00 – 21.00
  •     Σάββατο ‪21/12/2019 ‪09.00 – 18.00
  •     Κυριακή 22/12/2019 ‪11.00 – 18.00
  •     Δευτέρα ‪23/12/2019 ‪09.00 – 21.00
  •     Τρίτη ‪24/12/2019 ‪09.00 – 18.00
  •     Τετάρτη ‪25/12/2019 ΑΡΓΙΑ
  •     Πέμπτη ‪26/12/2019 ΑΡΓΙΑ
  •     Παρασκευή ‪27/12/2019 ‪09.00 – 21.00
  •     Σάββατο ‪28/12/2019 ‪09.00 – 18.00
  •     Κυριακή ‪29/12/2019 11.00 – 18.00
  •     Δευτέρα ‪30/12/2019 ‪09.00 – 21.00
  •     Τρίτη ‪31/12/2019 ‪09.00 – 18.00
  •     Τετάρτη ‪1/1/2020 ΑΡΓΙΑ

H Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων υπενθυμίζει στους καταναλωτές τι πρέπει να προσέχουν στις διαδικτυακές συναλλαγές τους.

Μια αξιόπιστη εμπορική ιστοσελίδα θα πρέπει να παρέχει:

    Την ταυτότητα του προμηθευτή: (πλήρης εταιρική επωνυμία, έδρα, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ).
    Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος και την συνολική τιμή του: (συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν εξόδων σε περίπτωση επιστροφής κλπ).
    Τη διαθεσιμότητα, τον τρόπο πληρωμής και αποστολής του προϊόντος.
    Το δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών, καθώς και την πολιτική επιστροφής των προϊόντων της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.
    Ηλεκτρονικό σύνδεσμο στην πανενωσιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ).
    Ασφαλή μέθοδο συναλλαγής: (κατά την καταχώρηση των στοιχείων της συναλλαγής πρέπει να εμφανίζεται το εικονίδιο ασφάλειας-μια κλειδαριά πάνω αριστερά στο browser και η διεύθυνση που ξεκινά με https://).

Συστήνεται στους καταναλωτές:

    Να προτιμούν να συναλλάσσονται με γνωστά σε αυτούς ηλεκτρονικά καταστήματα.
    Να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην περίπτωση που ένα προϊόν πωλείται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή και να αποφεύγουν τις προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.
    Να αποφεύγουν να παρέχουν προσωπικά δεδομένα αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια της ιστοσελίδας.
    Να κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές τους.

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών συμπεριφορών οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή Καταναλωτή 1520 της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και ώρες από 09.00 έως 15.00.

Επίσης, οι καταγγελίες μπορούν να υποβάλλονται μέσω της φόρμας καταγγελιών του ιστοτόπου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (www.mindev.gov.gr) ή με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση 1520@efpolis.gr.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *